BEER FOR PUNKS

Posted on september 24, 2012

0


De twee vrienden Martin Dickie en James Watt uit Schotland spelen enorm in op de trend experience economy.
Ze zijn sinds kort een eigen bier brouwerij gestart, omdat ze ontevreden waren over het bier wat ze in een café konden drinken, over het assortiment en over het bier drinken in het algemeen. Met de brouwerij ‘BrewDog’ bieden zij het complete plaatje aan de consument. Het is een eigentijdse, jonge, innovatieve brouwerij met een totaal eigen smaak, uitstaling en doelgroep!
BrewDog maakt vooruitstrevende bieren die vol van smaak zijn, hebben een eigen bite en pakkende namen zoals Trashy Blonde, Hardcore I.P.A. en TacticalNuclearPinguin.
Ook schenken ze ’s werelds duurste, sterkste en schokkende bier, The End of History genaamd. Er zijn slechts twaalf flessen beschikbaar en wel verpakt in opgezette dieren die overleden zijn in het verkeer.

Toelichting
Deze brouwerij speelt onwijs goed in op de trend experience economy.
Het bied een volledige belevenis aan het drinken van een biertje. En creëert schaarste waardoor de klant het nog interessanter vind om het eens te proberen. Het is eigentijds, jong, innovatief en weet wat de doelgroep wil. Dat is waar de consument naar op zoek is!

 Bron: New Venuez magazine, augustus 2012

Advertenties